PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

14/05/11

Sama ker Lagu Rossa dan Ella

Sebelum baca entri nie, nak minta tolong KLIK NIE. 
Terima kasih tolong Klik

Dilaz rasa tak sama lagu Rossa dan Ella tue. Yang sama mungkin dari segi Muziknya. Tapi lirik tak sama. Dilaz tak nak download lagu tu, kalo nak dengar, buka Youtube. Boleh dengar kat situ. Dilaz cuma cari lirik jer. Meh tengok

Lirik lagu ELLA feat Shah (KU MERINDU)


Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu


Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu



Yang nie Rossa (KU MENUNGGU)
ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu

cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku

reff:
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu

repeat reff

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu

P/S: Jadi isu masa melodi bulan lepas



2 ulasan:

Rahmad berkata...

lirik memang tak sama..

melody yang palagiat...
cuma ubah key dia sikit jer..

dilazfamily berkata...

haah.bile dgr dua2 baru perasan kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails