PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

30/05/11

Gaya Muslimah Selebriti Wanita

Artis sekarang susah nak tengok yang benar-benar ingin memakai selendang atau tudung kekal. Mereka hanya kan pakai bile ada hadir ke majlis keagamaan seperti kenduri kesyukuran, kematian ataupun berbuka puasa. Namun ada juga artis wanita yang sudah bersedia dengan imej bertudung penuh seperti Waheeda, Wardina, Noorkumalasari, Rahimah Rahim, Sheila Rusly, Bienda dan Heliza AF5. 


Itu semua hak masing-masing terpulanglah pada diri sendiri. Gambar nie Dilaz dapat dari Murai.com. Gambar artis hanya berselndang dan bertudung sementara untuk majlis keagamaan. Ada yang comel bertudung dan ada yang macam tak berapa nak kena. Apa-apa pun kan cantik kalau bertudung
Jika sudi, Klik Nie sekali

Sunsilk Perfectionista

3 ulasan:

Nour Akmal berkata...

rmai je artis yg mcm ni kan dilaz..
doakan je lah spy mrk dpt petunjuk dr Allah..

klik2 apa yg ptt kat cni..=)

dilazfamily berkata...

aKIC: Memang ramai, diaorang lum bersedia tu.moga satu hari hati mereka terbuka nanti nak pakai tudung

ibnubaba_04 berkata...

dunia artis dunia plastik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails