PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

27/01/11

BUDAK BOGEL

Salam semua.

Tak senonohkan tajuk entry. Sajer jer nak wat tajuk tu. Tetapi kalo ada yang terasa samada menyinggung hati atau perasaan, saya minta maaf erk. Saya tak berniat nak menyinggung sesiapa.

Okeylah. Budak bogel nie? Siapa lagi kalao bukan
NUR QISTINA
 QISTINA makan kek coklat dalam mangkuk



Nampak tak bengkak kat dahi QIS, dia jatuh kat umah baby sitter. 
Budak baik memang macam nie.
Gambar nie diambil selepas dia bangun tido. Bangun2 nak buka baju, kata dia p"anaslah MAMA". Pas tu minta kek. Lapar.

P/S : Tahun lepas QIS amik gambar pakai pampers jer masuk contest DIAPERS. Menang birthday party kat KFC. Tahun nie tak tahu lagi.

2 ulasan:

MRS. K berkata...

waahh... menang besday party free.. best tu. boleh jimat duit jugak.. hehe

Cute MuM berkata...

cekcinya...
klik HB!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails