PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

10/05/11

Jerebu dah sampai MELAKA

Masa berblogwalking Blog Firdaus Kasim, terbaca entri pasal Jerebu  Bakal Datang ke Malaysia. Memang pun dah datang. Jerebu dah sampai MELAKA pun. Patutlah semalam panas sangat samapi atas bawah pakai kipas angin. Pagi tadi ingat sebab sejuk (tapi tak hujan pun). Rupa-rupanya Jerebu lah. 

Cuaca macam nie tak elok duduk kat luar rumah. Boleh sakit. My Love pun dah rasa cam nak demam. Sian My Love penat. Dia kata tension. "Ya ALLAH, Murahkanlah rezeki kami sekeluarga. Bukakanlah segala pintu rezeki untuk kami sekeluarga. AMIN"

2 ulasan:

LiErOSe~QiEmi berkata...

Haah la, pagi tadi, kat Shah Alam pun jerebu.. Nak kata nak hujan, tak... Anak pun dah kena simptom tak sihat tu...

Chuckie Cotton berkata...

Hi Sir/Madam,

Greetings from Exabytes Malaysia.

We are currently running a contest in Facebook and We are giving out iPad 2.
All you need to do is write about one of our product,
Do drop by our FB contest page.

http://bit.ly/exb-superblogger
Or http://www.facebook.com/exabytes.com.my?sk=app_10442206389

We are giving out:

iPad2 x1
Starbucks Voucher RM50 x5
Haagen Daaz Voucher RM25 x5
KFC Voucher RM10 x10
Google Notepad x10
Exabytes Notepad x15

Only in Malaysia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails