PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

26/05/11

Budak nie sakit...sian dia

Semalam kan Dilaz ada buat entri pasal Qistina tak sihat. Hari nie Dilaz nak upload gambar Qistina tak sihat tu.
Qistina tengah tengok TV



Tengoklah bibir dia merah, rambut lak serabai

Qistina kalau tak sihat, bibir dia mesti merah sangat. Pas tu, dia kan terlalu manja nak perhatian. Budak-budak kan biasalah tu. Dah faham sangat. Dia akan ikut mana jer Dilaz pergi sampai nak mandi pun nak ikut. Sanggup tunggu depan bilik air sampai Dilaz siap mandi. punyalah nak perhatian dari Mama dia kan. 

Lagi satu kalau Qistina sakit, dia tak bape nak ngan Papa dia. Dia nak Mama jer. Sian Papa dia nak manja ngan Qistina, Qistina tak nak.
Jika sudi, Klik Nie sekali

4 ulasan:

shiema sufian berkata...

allaaaa. siannye dye.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

balqis baru je baik demam ari tu, cepat sembuh ye

ch@ berkata...

dia rasa pelukan sayang drpd mak dia ikhlas. kalau ayah ni ikhlas juga tapi lepas tu anak jadi mangsa buli, kena geletekla, kena ganggu la. tu yg dia lbh kat mak.

ch@ berkata...

dia rasa pelukan sayang drpd mak dia ikhlas. kalau ayah ni ikhlas juga tapi lepas tu anak jadi mangsa buli, kena geletekla, kena ganggu la. tu yg dia lbh kat mak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails