PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

19/05/11

Bisnes dan Shopping Online Trend Masa Kini

Shopping Online nie amat terkenal dan menjadi trend bagi penduduk di Negara-negara Barat.  e-bay paling famous kan. Namun sekarang,  shopping online menjadi trend masa kini bagi rakyat Malaysia. Mana tak yer, pelbagai kedai online (blogshop) dibuat untuk pengemar shopping online. Pelbagai barangan ditawarkan seperti pakaian, tudung, kek, DIY dan macam-macam lagi.


Dilaz pun tidak terkecuali. Dilaz ada buat satu Blogshop (DILAZ COLLECTION).  Pelbagai barangan preloved milik sendiri dan milik Qistina yang masih elok Dilaz jual untuk sesiapa yang berminat. Jika berminat, datanglah singgah ke Blog Dilaz Collection.


Dilaz paling suka window shopping kat Blog Sara Kids dan Lunatots. Blog nie menjual barangan untuk ibu dan anak-anak. Dilaz tengah usha-usha untuk Baby kedua nanti. Dilaz nak menyusukan baby kedua nie dengan ekslusif, sebab tue usha-usha blog nie.


Yang nie pula, Blog bagi yang suka tudung-tudung trend terkini. Bolehlah pergi ke Blog al-humaira' contemporary atau Puteh Boutique. Macam-macam tudung menarik ada di sana. Banyaklah lagi blogshop yang ada di Malaysia nie. Jika nak kenalah rajin-rajin Google kat internet. Mesti ada.



P/S: Shopping online nie memberi kelebihan kepada pembeli untuk mambandingkan harga paling murah dan memiliki barangan kegemaran mereka dengan mudah sekali.


Jika sudi, Klik Nie sekali


3 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

suka tgk tudung kat alhumaira contemporary gak. tp tu la, cepat sgt sold out esp tudung yg cantik2 kan?

dilazfamily berkata...

biasalah tu, yang cantik mesti cepat habis

Akak Kembang berkata...

sekarang ni hy dihujung jari jek dah blh shoping...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails