PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

27/05/11

Pandangan orang tentang wajah My Love

Hari tu tengah duduk-duduk tetiba My Love tanya Dilaz. 

My Love : "Abang nie hensem tak? huhuhuhu...
Dilaz : perasan ker aper?gurau jer.hensem...nape tanya?
My Love : Bos kata Abang hensem....so jual kete banyak sikit erk...senyum malu 
Dilaz :Memang hensem...kalau tak cam ner leh ramai orang nak kan..tapi sekarang jangan gatal-gatal tau.

My Love Dilaz memanglah hensem. Kalau tak hensem cam ner Dilaz leh terpikat, betul tak? Qistina pun comel kan. Lepas tengah cakap-cakap tu, My Love siap kata pandangan orang tentang wajah My Love. Nak tahu tak apa orang kata?......Diaorang kata muka My Love macam













Fahrin Ahmad....ada la kekadang bile tengok gambar My Love




macam
Mawi....bile My Love botak kepala


yang nie nak tergelak
macam

 Scotty..juara American Idol Season 10....
mungkin ada bile My Love kurus sikit dari sekarang
Apa-apa pun pandangan orang tentang My Love, Dilaz tetap sayang My Love seadanya.Semoga kami berdua berbahagia selalu.AMIN

4 ulasan:

*Miss Syahnia* berkata...

isshh tnjuk lah skali
pic en.abg akk tu..
oppss takpe2 tak payah
kang kalo dah mcm fahrin ahmad
ramai plak yg minat..hehe


tak kisah sbnrnya bgaimana
rupa bntuk wjah org kita
syg..yg pntg dia cnta kita
sprti mana kita cntai dia
baru bahagia selamanya~~
*eh bebelit ain ckp ni..huhu*

cpahniza berkata...

tudieennn...mana gmbq? nk tgk...!!! hehe

Myra Jay berkata...

hehee.. ok ar tu..
Glemer gitu :)



Dah klik HB akak :)

Nurul Izza berkata...

hehe tergelak sorg2 duk bc...
hubby iza pun suka sgt tanya. ekeke katanya nk lwn tom cruise. wahah

tapi ensem lawa ni bonus je. nak pilih buat teman hidup xkan pilih ensem semata2 kan? kata og biarla sejuk mata hati tengok.hehe

p.s Fahrin memang hensemmm dan machooo kuikui

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails