MEH BALAS MEMBALAS KLIK...

PEMINAT DILAZ FAMILY

Selasa, 2 September 2014

My day

Hari ini 2 September..... Alhamdulillah masih dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik. Today is my day. Hari ini hari lahir Dilla, genap umur 31 tahun. Terima kasih Allah. Semoga Dilla sentiasa dimurahkan rezeki dan dilindungi Allah serta diberkati. Amin

Setakat ni masih tak de perancangan nak sambut besday. Lama dah tak terima hadiah. huhuhuhuhu. Apa agaknya suprise dari My Love

Dilla yang senyum macam iklan Colgate

Isnin, 1 September 2014

Buffered Earning penghujung Ogos


Assalammualaikum dan Selamat pagi semua. 

Selamat bercuti pada yang cuti hari ini. Semalam HARI MERDEKA, mesti ramai yang seronok sebab dapat bersama keluarga tercinta kan. Dilla sekeluarga duduk kat rumah je. tengok perbarisan dan sambutan hari kemerdekaan di televisyen. Qistina kata, Mama kenapa kita tak pergi kat situ. Jauh sayang kat Kuala Lumpur. Pastu dia kata lagi, jomlah pergi sekarang. Anak oh anak. Pergi sekarang pun sampai KL dah habis. dengan jalan jam lagi. huhuhuhu. 

Alhamdulillah dihujung bulan Ogos dapat lagi Buffered Earning baru dari Nuffnang. Terubat sikit walau ada BE yang dah credited dapat BE baru sebagai pengganti. Rezeki Allah kan. Terima kasih Nuffnang di atas BE ini. Nanti bagi lagi banyak yer. Inilah BE tyu.....Jacob's- Simple Pleasures. Biskut kegemaran ni. Kalau ikutkan carta  ni ada 3. Macam mana tu???




BE ke 4 Ogos
BE ke 23 untuk tahun 2014
 

Ahad, 31 Ogos 2014

Sama tapi tak serupa

Saje je upload gambar ni. Nak jadikan kenangan. Sebenarnya belek-belek galeri gambar dalam telefon ni jumpa gambar Danish botak masa kecil dulu. Pastu tengok gambar Amyrul (anak buah aka anak Chubby Hanna) terus buat gambar berdua. Hasilnya .......sama tapi tak serupa

Danish dan Amyrul
Sorang manis dan sorang lagi bengis. huhuhuhuhu
 
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Selamat Hari Kemerdekaan Malaysia

MERDEKA
MERDEKA
MERDEKA

pic credit google

Selamat Hari Kemerdekaan ke 57 tahun
Semoga Malaysia sentiasa aman, makmur dan sejahtera
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails