PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

15/06/11

Nak makan ubi rebus

Salam semua

Dah breakfast belum? Tetiba pagi nie Dilaz rasa nak makan ubi rebus cicah ngan sambal tumis lak. Tapi duduk kat area bandar nie mana nak cari ubi. Kalau duduk kat kampung lainlah. Pokok ubi kat belakang rumah je. Rasa nak makan, cabut pas tu rebus. Tak nak rebus, buat ubi goreng pun sedap. Dilaz suka makan ubi tapi sejak pas bersalin nie tak boleh makan banyak nanti angin satu badan. 


Ini buat nak balik kampung nak cari ubi.

4 ulasan:

eima berkata...

MIL aku ckp ubi kayu tak angin ... keledek yg angin... hehehe


aku pun lama tak mkn ... dulu kllu bg kg .. nampak org asli jual tepi jalan mesti singgah beli

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

sedapnya...dah lama tak makan mcm gini..nyum..nyum..nyum..

ch@ berkata...

huiii sedap ni, laga dgn kopi pns. makan masa hujan turun. adududududuh, kecur-kecur.

dilazfamily berkata...

eima: agak yer kot. tak pastilah.ubi nie kat kg2 je byk ada

cik ju: memang sedap kan, lagi sedap makan panas2

cha :betul tu, minum ngan air kopi o..terangkat b****t

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails