PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

3/06/11

Mangga Merah Vs Epal Merah

Hari Rabu hari tu Adik Dilaz datang rumah. Dia singgah jap umah Dilaz. Adik Dilaz dari rumah MIL dia kat Kedah. Dalam perjalanan nak balik Johor, dia singgah kat Melaka nie. Dapatlah Dilaz tengok anak buah Dilaz yang baru tu. Cete anak buah baru lain Entri sekarang nak cete pasal buah Mangga Merah.
Kawan-kawan pernah tengok Buah Mangga warna Merah tak. Dilaz first time tengok sepanjang hidup 28 tahun kat dunia nie. Kat Melaka pun Dilaz tak pernah nampak. Tak tahulah kalau memang ada Dilaz yang tak perasan. Buah Mangga Merah nie Adik Dilaz bawa dari Kedah. Meh tengok rupa mangga tu



Warna merah kan macam epal merah nie

Rasa buah mangga nie sedap tau. Ranggup lak tu. Tak tahulak buah nie sedap sangat. Kalau tahu Dilaz amik lebih hari tue. Warna isi Manga tue pun sama macam buah epal. Tak masam sangat dan ada rasa lemak-lemak sikit. Rasa nak makan lagilah buah tu. Tak tahu bile dapat makan lagi.huhuhu

Apa-apapun Dilaz nak ucapkan terima kasih buat Adik Dilaz sebab ingat kat akak dia yang suka makan mangga nie


4 ulasan:

Bakri Hussin berkata...

dah follow dah blog ini follower ker 409
jom follow balik http://www.dunialelakimaskulin.com/

Myra Jay berkata...

1st time jugak tgk.. Alahai teringinnya nak makan..:)

Kedah area mana ada ek??

dilazfamily berkata...

bakri:tq follow nanti dilaz follow lik

dilazfamily berkata...

myra jay: tak tahulah area mana?nanti dilaz tanya adik dilaz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails