PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

23/06/11

Gelagat Anak dan Papanya

Salam semua,

Sempena hari Bapa nie, Dilaz nak buat entri untuk Qistina dan Papanya. Sejak dah ada anak nie, My Love buat sesuatu perkara terutamanya keje mesti ingat Qistina dulu. Dilaz dah jatuh nombor 2. Almaklumlah Papa sayang anak. Nak bukti lagi dekat, Qistina dah 2 minggu kat kampung, Papa dia dah demam sebab rindukan Qistina. Siap kata, "Dapat gaji nanti nak belikan Qistina baju baru dan kasut baru". Mama Qistina, Papa tak de sebut pun nak belikan baju baru. Qistina je. Mama nak merajuklah. hehehe.

Entri nie Dilaz nak tayang kat korang gambar-gambar Qistina dan Papanya

Masa amik gambar nie ingat nak masuk dalam contest kereta Proton, tapi tak jadi 



Yang nie masa kat Dataran Pahlawan Qistina nak tengok ikan



Yang nie tengah manja-manja kat atas tilam



Papa bawa Qistina jalan-jalan kat stadium Tun Fatimah



Inilah dia anak Papa


P/S: Tak sabar nak balik kampung amik Qistina nie. Rindu sangat

7 ulasan:

shiema sufian berkata...

sweetnye -.-'

deqlis berkata...

comey qistina nie..

ummi auni&aufa :) berkata...

anak papa tu...hehehe

eLLy berkata...

selamat hari bapa!


HazamA Meh baca !! ;)

aqishah berkata...

cian rindu kat qistina yer... :)

dilazfamily berkata...

shiema & deqlis: terima kasih, macam mama atau papa?

ummi:memang anak papa sebab papa terlalu sayang qistina

elly:tq sis

aqishah:haahlah, rindu sangat pada qistina

Nour Akmal berkata...

so sweet..
comey..
anak bapak lh ni ye..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails