PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

1/02/11

RAMA-RAMA......

Salam semua.

" Seumpama rama-rama
terbang bebas di udara
tanpa ada halangan
aman damai suka-suka
riang ria tanpa ada
rasa duka sengketa
rama-rama

Ekspresi dirimu menawan hatiku
ingin aku terbang bersamamu
melihat kerenah melihat telatah
manusia yang sering telagah

Ekspidisi ini bagai tiada henti
kan menjadi antologi diri
terhentilah mimpi terhapuslah sepi
sanubari yang lebih berani"
Kat atas tu, lirik lagu RAMA-RAMA nyanyian ELLA. Sebenarnya, saya bukan nak cete pasal lagu tu. Saya nak cete pasal budak yang dah pandai melaram sekarang nie.

Tengok cermin mata rama-rama QISTINA. QISTINA yang pilih sendiri tau. MAMA nak pilihkan dia tak bagi. Terus suruh bayar kat kaunter. Pas bayar nak terus pakai, pas tu kata, sama ngan MAMA lah. QISTINA....QISTINA.....
Habislah MAMA lepas nie, apa MAMA ada dan beli, QISTINA mesti nak ada gak. PAPA lah yang bengkok nanti. Tak pe PAPA, jual kete banyak2 tau.

4 ulasan:

ch@ berkata...

oni suka spek mata hitam, mujur rm1.00 je, masih boleh digunakan, hahaaa.

*luv Syahnia* berkata...

cumel je..boleh pnjam tak??? hehe
dah pndai plih sndirik..
mummy tkang bayar je ;)

dilazfamily berkata...

ch@: oklah harga spek RM1 jer. Spek nie RM5, macam tak berbaloi jer. Qistina nak yg cantik jer

dilazfamily berkata...

'luv Syahnia':tulah, dia pilih MAMA lak bayar, siap minta mama duit lagi. Budak2 skrg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails