PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

17/02/11

MELUAHKAN PERASAAN

 Entri ini saya nak luahkan perasaan. Perasaan pelik. Pelik sebab asyik nak makan jer.

Sejak saya tak kerja nie dan duduk rumah jer, saya asyik nak makan jer. Adakah mungkin sebab saya nie tension atau dalam perut nie ada cacing kerawit. Sebab tu nak makan jer walaupun dah makan nasi. Kadangkala tu sampai menggigil-gigil sebab lapar. Teruk kan saya. 

Saya rasalah mungkin sebab saya makan tak betul kot. Maksudnya makan tak ikut waktu yang betul. Mana tak yer, orang sarapan pagi, saya dah nak dekat tengahari baru nak makan sarapan pagi. Makan tengahari lak, dalam kul 2 atau 3 petang. Tu sebab perut nie lapar jer. Masa kerja dulu tak de lak macam nie. Habis lah...mesti berat badan saya naik semula nie. Nak turun bukan main susah lagi, tapi nak naik berat badan senang sangat. Tension saya.

Tapi, saya cuba tak makan malam walaupun lapar. Orang kata makan malam lagi cepat naik badan tau. So, elakkan makan selepas jam 8 malam. Makan...makan juga, kesihatan kenalah jaga ye cik DILA. hehehehe...Janji Kite HAPPY. Betul tak?

3 ulasan:

Cute MuM berkata...

samalah kita..
selalu makan tak ikot time..
kadang2 pening kepala bila lambat makan.. sebab tue suami hari2 sms ingatkan suh makan.. hehe..

dilazfamily berkata...

Bestlah CUTE MUM dapat suami yang caring pd isteri. Dia tak nak isteri dia sakit tu

*luv Syahnia* berkata...

makan mmg besttt
tp yg tak bestnya cpt je lmak
ni naik..adehhh

kak btl tu mkn nasi
sblm kul 8..elok
8 keatas tak baik utk bdn ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails