PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

8/02/11

LAYAN........

Sejak-sejak dah jadi suri rumah sepenuh masa nie, kadangkala rasa sunyi sikit. Yelah, sebelum nie ada kawan nak borak, nak kongsi cete. Tapi sekarang, blog inilah pengubat segala duka dan lara. Saya bile nak hilangkan rasa boring, samada buat cross-stich atau baca novel cinta. Dua-dua benda nie bile dah menghadap mesti leka punyalah. Sampai tahu-tahu jer dah malam (tipu lah....masih ingat lagi masa, tak kan sampai leka sangat kan).

Baru-baru nie, saya beli lagi 2 buku novel. Novel yang hari tu beli dah habis baca. Hari tu saya beli novel tajuk yer   CAHAYA CINTA. Cerita dia best sangat.

Ini novel saya beli...



MY LOVE suruh beli dua sekaligus, senang sikit. Belum sempat baca lagi sebab saya sibuk buat cross-stitch untuk GA saya. I LOVE READ NOVEL SO MUCH.

P/S : Nak tengok novel bundle meh lah buka blog nie http://dilazcollection.blogspot.com/

2 ulasan:

ch@ berkata...

dua² dah ada. dua² best. tapiii yg aisha sofea tu tak kick mcm novel² dia yg lepas. kita tgh gigih collect norhayati berahim. aisya sofea & anis ayuni punya mmg kita ada semua. biasa kita borong time bookfair. mcm nak buka kedai.

dilazfamily berkata...

ye ker. lehlah jual pas nie, buka kedai buku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails