PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

16/02/11

PERNAH TAK DAPAT E-MAIL MACAM NIE??

Salam semua.

Sebenarnya saya tengah pelik nie....Napa?? Sebab....setiap kali saya buka e-mail, selalu terima e-mail macam nie.


E-mail nie pasal, dia nak bagi saya duit. Kononnya nak derma kepada orang yang layak. Saya tak pernah lak mohon apa-apa derma daripada sesiapa walaupun hidup nie ada kalanya susah. Napa saya perlu dapat e-mail macam nie.? Tak kan nak tukar address e-mail pasal benda-benda macam nie kan. Buat penat jer. 

Ada e-mail lain yang saya dapat lak kata saya menang duit dalam USD lah...macam-macam lagilah. Pelik betullah. Siapa yang patut dipersalahkan? Napa hantar e-mail macam nie kat orang? Cubalah jangan hantar e-mail2 macam nie lagi. Jangan ganggu saya. Saya tak ganngu anda.


6 ulasan:

ch@ berkata...

kita masuk kat spam, hahaaa hambik, malas nak layan. berlambak email masuk spam, tunggu masa delete semua. sekian terima kasih.

dilazfamily berkata...

tulah ch@.naik tension dibuatnya

*luv Syahnia* berkata...

jgn layan kak..
tipu je tu..

dilazfamily berkata...

memang betul. tapi buat penuh email jer kan

Mrs.Imran berkata...

sama la, kita pun ada gak email tuh...skrg nih tgk tajuk je terus delete...tak ada buka2 deeee...

dilazfamily berkata...

yelah. naper erk dapat emailtu?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails