PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

18/02/11

QISTINA DALAM MAJALAH LAGI

Salam semua.

Hari nie mood saya sungguh baik sekali. Semoga di hari jumaat yang mulia ini, saya dimurahkan rezeki dan segala doa saya dimakbulkan oleh ALLAH.

Okeylah berbalik kepada tajuk. Gambar QISTINA masuk majalah lagi. Majalah KELUARGA HARMONI (15-28  FEBRUARI 2011).




Ini adalah kali ketujuh gambar QISTINA masuk majalah. MAMA dia yang teruja sangat. Sebab penat saya mengepos gambar-gambar QISTINA berbaloi. Susah tau nak masukkan gambar anak kite dalam majalah. Saya suka benda-benda macam nie. Nak buat kenangan satu hari nanti. Bukan nak glamour, tapi nak jadikan kenangan.  Saya enjoy buat nie semua. Sampai dalam kamera saya jer gambar QISTINA ada 1000 lebih dari umur dia 8 bulan.(gambar bawah 8 bulan dalam handphone). Tu belum masuk gambar dalam handphone. Memang banyak lah. Sekarang nie lak QISTINA suka ambil gambar, MAMA dia lak penat nak layan.


6 ulasan:

Mrs.Imran berkata...

BESTnya...tp berbaloi dgn usaha mamanya...bukan apa, kenangan masa lalu tak blh nak berulang...kalo blh sesaat pun tak nak lepas...

dilazfamily berkata...

Betul tu. Susah nak buat kenangan manis dalam hidup ini. Bile ada kena abadikan

*luv Syahnia* berkata...

bagusnya mama qistina
smpan knangan pic camni ;)

dilazfamily berkata...

nanti ain dah kahwin ngan ada anak, leh lah buat cam nie gak.
nanti anak dah besar, dia suka tau, macam QISTINAsibuk tunjuk nenek ngan atuk dia

Mama Zharfan berkata...

glamer heheh
dpt hadiah ker? me hantar pics anak2 ke magz bila dpt hadiah ajer hahahah

dilazfamily berkata...

Mama Zharfan : yang nie tak de hadiah. saje jer. ada ruangan dapat hadiah. dilaz masuk semua ruangan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails