PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

4/02/11

MUDA LAGI KER......

Muda.....semua orang nak nampak muda kan. Lagi2 yang dah berumur nie. 
Bagi saya, biasa jer. Yang penting, hati mesti baik. Muka itu tak penting. 

Saya nie nampak muda ker? Ehhh...apasal tetiba perasan lak nie. Tak de, kekadang tu pelik gak, sebab dah lebih dari sorang cakap yang QISTINA tu adik saya. Padahal, saya nie MAMA dia tau. Nak kata badan aku macam anak dara, dah tak macam anak dara lagi. Lemak sana sini tau. Maybe, muka kot nampak cam budak lagi. Sampai ada makcik tu kata saya nie budak sekolah lagi. Tak patut. Kadangkala tu, tergelak gak dan perasan diri tue masih anak dara. Mana tak yer orang kata anak dara lagi. HUHUHU.

MY LOVE lak kata, :Haah dah perasan lah tu". 
Saya kata " Tak delah, tapi sesekali apa salahnya"

Yang penting hidup kena ceria. Senyum selalu dan jangan tension2. Okeylah saya interframe jap muka kat blog nie. Jangan marah yer. Yang nak tengok leh terus tengok, yang tak nak lehlah tutup. Gurau2 jer. Jangan marah tau, nanti cepat tua.



 Saya memang suka ambil gambar dalam kete. 
Lama nah tunggu MY LOVE, apa lagi ambil gambar lah

 


2 ulasan:

ch@ berkata...

hahaaa memang pun, dila nampak mcm budak sekolah menengah. nak muda kena gembira, kan dila?

dilazfamily berkata...

Betul tu ch@. nak muda kena happy selalu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails