PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

31/01/11

SUSU SEBULAN....

Meh tengok stok susu QISTINA untuk sebulan yer. 



Banyak tak stok untuk sebulan tu. QISTINA nie pengguna setia DUTCH LADY.  Cuma kadangkala beli DUGRO (tapi perut dia kadangkala sensitif ngan susu DUGRO). Masa sebelum setahun, QISTINA minum susu Nestle NAN (tapi mahal sikitlah, tak larat nak beli selalu).

Biasanya sebulan QISTINA akan minum susu 4-5 paket (yang 1kg) punya tau. Makan tetap makan, tapi pilih juga lah. Susu mesti. QISTINA nie kuat sangat minum susu. Sebab tu tulang dia keras, tapi badan ada lembik sikit (tak kuat sangat) sebab tak suka makan nasi sangat. Suka roti, biskut atau kentang goreng. Nasi akan makan bile QISTINA lapar sangat.

6 ulasan:

ch@ berkata...

geng oni jugala ni, kuat minum susu. rasa nak borong berbundle-bundle. oni minum dutchlady biasa, mak dia pun minum dutchlady, hahaaa. kalau makan nasik, oni suka byk kuah pastu sayur dgn lauk mesti sama besar dgn nasik. hahaaa, lepas makan nasik mesti nak susu jugak, tak faham sungguh.

AshAnas berkata...

susu kat TESCO tgh murah ke? anas pun leh minum dutch lady je. susu lain mmg tak serasi ngn die

Cute MuM berkata...

cuba baca entri nie..

http://mamiuyun.blogspot.com/2011/01/isu-panas-pasal-iklan-heartbeat-cute.html

tukar banner HeartBeat yang takder perkataan Valentine.

dilazfamily berkata...

ch@: Okeylah oni nak makan nasi. QISTINA susah nak makan nasi. susu jer banyak.susu dutch lady sedap kan. QISTINA minum susu biasa campur coklat sikit

dilazfamily berkata...

AshAnas: Susu kat TESCO mahal lah. Kat GIANT murah, tapi tak de stok lak

dilazfamily berkata...

CUTE MUM: Dilaz nak buka entry. Thank u

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails