PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

3/02/11

SAMA TAPI TAK SERUPA

Salam satu MALAYSIA.

Sebelum tu saya nak ucapkan selamat tahun baru Cina kepada semua bangsa Cina. Hari nie saya tak pergi mana2, cuma pagi nie nak pegi breakfast ngan family MY LOVE jer. Pas tu tengahari jiran jemput datang umah dia ada kenduri sikit. 

Sama tapi tak serupa? Apa yang sama dan apa yang tak serupa? 












 MAMA dan QISTINA (Alamak nampak lak segala jeragat kat muka MAMA la)


Ada sama tak muka kiteorang anak-beranak nie. Rasa ada sikit lah. Cuma QISTINA lagi comel dari MAMA kan. Saya pernah hantar gambar kat majalah MAMI & BABY tahun lepas tau. Masa tu ada contest MOM & BABY LOOK ALIKE. Saya dan QISTINA terpilih antara 20 orang peserta dalam MALAYSIA tau. Contest tu ada 2 kategori (A & B). Kiteorang kategori B. Memang tak sangkalah, yelah seluruh MALAYSIA tau, Alhamdulillah rezeki masa tu. 

Tapi yang sedih, tak menang hadiah best sangat, cuma dapat saguhati jer. Tapi saya tetap bangga sebab terpilih. Nervous masa naik pentas tu.  Nak tahu cerita pasal contest tu, meh tengok nie  BACA NIE YER
 
P/S : Lama tak join contest dalam majalah sebab dah lama tak cuci gambar.

MEH JOIN HEARTBEAT DAN DAPAT XTRA INCOME

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails