PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

21/02/11

NAFSU MAKAN

Nie semua gara-gara tak makan dengan betul. Tapi nak kata tak makan, tengahari tue dah makan nasi lauk ikan masak lada lagi. Pas tue boleh lapar lak tiba-tiba macam tak makan langsung.
Saya ngan MY LOVE pergi singgah kat PASAR TANI. Jalan satu gerai ke satu gerai, semua kiteorang beli. Inilah hasil pembelian kiteorang. 

 Banyak kan


 Keropok kering dan keropok losong. Sedap sangat.


 Kegemaran saya, Roti Jala. 


 Kebab Roti Pita, kongsi ngan MY LOVE


 Bihun goreng. Bihun nie QISTINA makan, tak habis, saya makan lah.

MY LOVE beli keow teow goreng dan untuk Qistina sate. Sate dia tak garing ngan tak sedap. Banyak habis belanja kat PASAR TANI nie. Bile pergi tempat macam nie, mesti banyak belanja punya. NAFSU-NAFSU.


2 ulasan:

kakyong berkata...

kepok lekor tu yg mengancam ...

dah klik HB

dilazfamily berkata...

memang sedap kak yong.
nak mehlah sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails