PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

26/08/11

Dah dapat duit raya

 Salam semua

Lagi beberapa hari dah nak raya kan. Belum raya lagi Dilaz dah dapat duit raya tau. Jangan jelous dah ada anak satu still dapat duit raya tau. Dilaz ingat lagi 3 Tahun lepas, masa tu Qistina belum lahir lagi masih dalam perut. FIL Dilaz beri Dilaz duit raya. Itulah pertama kali dapat duit raya selepas dah berkahwin.

Tapi jangan tak tahu Dilaz masih dapat duit raya sekarang tau. Siapa yang bagi????... Mestilah bos Dilaz dan Big Bos. Orang Goverment dapat duit bonus banyak, tapi Dilaz hanya dapat duit raya yang tak banyak macam orang gov. tapi Dilaz tetap bersyukur di atas rezeki yang ALLAH beri. Alhamdulillah. Nasib baik Dilaz dah kerja dan dapat bos yang baik hati sebab boleh runding bagi gaji awal sebab nak raya.

Inilah duit raya dari bos Dilaz...RM 50



dan

RM 30 dari Big Bos



P/S : Terima kasih bos dan Big Bos. Doakan Dilaz sentiasa dimurahkan rezeki,AMIN

8 ulasan:

Cik Bambam berkata...

seronoknya dapat duit raya..

kita jgn kata duit raya.. gaji pon x msk lg.. sob sob sob..

cik pulau berkata...

waahhh. dapat duit raya dah..

ehhm. ada ke orang nak bagi duit raya kat cik pulau thn ni yer.

Salina@IbuAqil berkata...

humboi!! humboi!!
dapat duit raya..
bestnya.. ;)

tiefazatie berkata...

ok pe..hihi..

sis..slmt hari raya..
maaf zahir batin..
moof maaf di atas segala slh silap ifa ye sis..=)

dilazfamily berkata...

cik bambam:memang seronok.sian yer tak dapat gaji lagi.sabar erk

dilazfamily berkata...

cik pulau:mesti ada org nak bagi duit raya nanti...mintalah bos ker...makcik pakcik ker..hehehe

dilazfamily berkata...

salina@Ibuaqil:seronok tau bile dah tua sikit nie masih dapat duit raya,macam kera dapat bunga

dilazfamily berkata...

tiefizatie:selamat hari raya juga ifa.maaf zahir dan batin tau.take care di hari raya nanti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails