PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

6/08/11

Buffered Earning dah jadi Meter Earning

Salam semua. 
Selamat berhujung minggu. Mesti ramai yang nak buka puasa kat luar di hari cuti nie kan. Dilaz tak tahu lagi buka pose kat mana. Sebenarnya Dilaz nak cete pasal Buffered Earning Dilaz yang ke-2 yang dah bertukar ke Meter Earning. Tak caya Meh tengok ni

P/S: Harap pas nie dapatlah BE baru sebagai ganti

4 ulasan:

azam berkata...

masyukkkkk..............hhhehehe

tiefazatie berkata...

xpe sis..janji nt leh cashout dh..hee

dilazfamily berkata...

azam:tak delah masyuk sangat pun.tapi adalah rezeki sikit.alhamdulillah

dilazfamily berkata...

ifa:jauh lagi nak cashout.tak tahu bile boleh cash out nie,huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails