PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

22/08/11

Koleksi Mug dan Coca Cola Can McD Dilaz

Salam semua

Lagi seminggu kita nak menyambut ketibaan Syawal kan. Rasa sekejap je berpuasa pas tu nak raya. Tak sabar nak tunggu raya boleh makan ketupat, lemang dan rendang. Paling best boleh makan macam2 kuih raya yang sedap2. Okeylah hari nie Dilaz nak share ngan kawan2 koleksi Mug dan Coca Cola Can McD yang Dilaz dah kumpul.


Mug nie Dilaz dapat masa pergi kenduri Kahwin, beli barang percuma Mug dan satu2nya Mug masa Lucky Draw Family Day EON. Ada lagi mug yang Dilaz kumpul tapi Dilaz dah simpan dalam kotak sebab tak de space nak letak (belum beli almari pinggan mangkuk lagi). Dilaz suka kumpul mug sebab macam2 design ada dan kalau orang beri lagilah suka.

Ini pula Coca Cola Can McD yang Dilaz sempat kumpul hasil promosi yang McDonald buat. Ada gak miss, jadi inilah saje yang Dilaz dapat kumpul. Tahun depan boleh kumpul lagi.

Koleksi tahun 2010

Koleksi Tahun 2011


P/S: Masa sekolah dulu suka kumpul keychain.Siap tukar2 koleksi ngan kawan2. Dah kahwin nie nak kumpul Fridge Magnet (FM) pula.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya pun ada kawan cam awak!!!Tiap kali KFC or McD buat promotion mesti cari sampai dapat.Siap boh dalam kabinet kat rumah

eima berkata...

hehe aku jenis syg duit nk beli yg promosi cam tu ...
ade le terbeli 1,2

Cik Bambam berkata...

cawan kita pon byk kat umah..ehheheh

Myra Jay berkata...

Wahhh hobi yang menarik nieh.. :-)

Suka kumpul Mug ye :-0

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails