PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

31/07/11

Vote FB vs Contest Online @ Offline

 Mula-mula sekali Dilaz  nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kawan-kawan yang telah vote Qistina kat Facebook. Terima kasih banyak-banyak, jasa baik kawan-kawan sentiasa Dilaz kenang. Ini adalah kali pertama Dilaz masukkan Qistina contest yang memerlukan banyak vote dari kawan2. 

Tapi sedihnya Qistina tak menang dalam Contest tersebut. Qistina hanya ditempat ke-4 (3 orang pemenang saja yang dikehendaki). Ini semua sebab komputer Dilaz rosak, kalo tak Qistina mesti menang sebab sebelum komputer rosak Qistina dapat vote tertinggi. Tak pelah tak de rezeki Qistina disitu. Yang Dilaz tak puas hati, kakitangan pihak penganjur turut terlibat dalam contest tu. Sepatutnya tak boleh kan sebab tak adillah.

Dilaz sebenarnya lebih suka masuk contest offline ataupun contest online sebab lagi senang. Susah nak masuk contest yang perlu like2 nie sebab tak ramai yang nak vote kite. Kalo contest offline hadiah dia memang menarik tapi tengok luck kite juga. Apa-apapun bile kite masuk contest, kite akan dapat ramai kawan dan dapat satu pengalaman yang baru. Memang seronok.
P/S : Walaupun Qistina kalah dalam contest tu, Dilaz still bagi hadiah pada voter yang bertuah. Nanti Dilaz update nama voter dan siapa yang bertuah ye...tunggu

5 ulasan:

Rean berkata...

tape dilaz, tade rezeki kan..lenkali kalau masuk lg mesti menang! :)

dilazfamily berkata...

tq imbobo

tiefazatie berkata...

xpe sis...xde rezeki..mana tahu ada rezeki lain kan2..
aah..ifa xgemar msk yg like2 nie..bru ada 1 ke 2 je nie..itu pun suka2..hee

dilazfamily berkata...

ifa:amin mudah0mudahan ada rezeki kat lain contest kan. tak pelah ifa, good luck utk semua contest ifa masuk

tiefazatie berkata...

amin..insyaallah..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails