PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

20/07/11

Drama Cinta dari Dilaz-Episod I

Meh VOTE Qistina...ada lucky draw, KLIK SINI 

Selamat petang semua.

Petang nie tetiba Dilaz nak buat Drama Cinta ala ala novel bersiri lah nie. Ini adalah Episod I. Dilaz baru nak belajar berkarya. Harap dapat menghiburkan hati kawan2 semua. Dah baca, komenlah sikit erk. Okeylah Dilaz mulakan Drama Cinta ini yang bertajuk 
Kau Perlukan Aku (Episod I)

Ketika berjalan-jalan di Mall Universiti, si jejaka (L) terserempak dengan si gadis (P) yang dikenalinya seminggu lepas. Hati si jejaka berbunga-bunga apabila berjumpa si gadis kerana terasa rindu padanya. Tetapi si gadis tidak pula berasa begitu. Rasa menyampah ada di hati si gadis.

Si jejaka dan si gadis sebenarnya kerap terserempak tetapi di jarak yang jauh dan setiap kali terserempak mereka mesti memakai warna baju yang sama. Ada jodoh agaknya. Si jejaka merupakan pelajar yang digilai ramai pelajar wanita tetapi si gadis juga ingin dikejar dan dikenali. Maka bermulalah dialog mereka


L : Assalammualaikum. Tak sangka jumpa awak kat sini?

P : Waalaikummussalam. Universiti ini bukannya besar sangat pun (nada marah dan tak suka)

L : Janganlah marah-marah. Nanti cepat tua, tak manis tau. Saya hanya nak kawan ngan awak je tak kan tak sudi jadi kawan saya?

P : Bukan tak sudi  tapi tengoklah nanti (jual mahal sikit)

L : Saya nak minta nombor telefon awak boleh?

P : Kalo ikhlas nak kawan, carilah sendiri. Tanya orang ker?

L : Okey...saya akan cuba sedaya upaya saya cari nombor telefon awak. Saya memang ikhlas nak berkawan dengan awak.

P : Jangan cakap je. Buktikanlah


P/S : Amacam okey tak drama cinta yang Dilaz buat nie? Kalau okey dan suka, nantikan episod akan datang. Jumpa lagi
 

3 ulasan:

Taufan Bin Ribut berkata...

boleh tahan ni kak..leh sambung lagu cerita ni..pas ni leh la wat novel kan ^_^


Entri Terkini : Asal lah cakap jepang lak ni????
Entri terdahulu :Tentang aku si blogger picisan

Watch my video songs ^_^

dilazfamily berkata...

taufan:saje je suka2.terima kasih

Nour Akmal berkata...

wahhh..1 perkembangan yg bgs kak..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails