PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

5/07/11

Comotnya Qistina

Sejak akhir-akhir nie, selera makan Qistina dah bertambah baik. Dilaz suka sangat dia dah nak makan. Sebelum nie susah sangat nak makan asyik nak minum susu je. Memanglah elok minum susu tapi kalo tak makan makanan lain susah lak.
Lepas ikut Dilaz beli barang, Qistina minta wafer coklat dan Dilaz pun beli. Habis wafer tu dia makan dan akhirnya muka comot macam nie. Walaupun comot tetap comel.huhuhu.

makan siap muncung2, pipi penuh ngan wafer



Comot kan


Tapi tak pelah janji Qistina makan semua dan habis. Lepas nie kalo Mama dapat gaji (Gaji 2 bulan setengah), kite makan kat Pizza Hut nak tak? Makan spagetti lak. Papa mesti suka
Jom REGISTER CHURP CHURP...Dapat tambah RM anda

3 ulasan:

asiah_najihah berkata...

memang comel sis..suka betol die makan yer..

Cik Rose Cute berkata...

hihihhi comot and comel ...

dilazfamily berkata...

asiah:haah memang comot.kalo dah suka makan, macam tulah gayanya

cik rose:comel...hehehe.teme kasih puji qistina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails