PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

10/04/11

SECANTIK MAYA KARIN

Rasa-rasa teringin tak nak cantik macam MAYA KARIN???

Pic from Google

Cantik kan MAYA KARIN tue. Dahlah cantik, pas tu dipilih jadi Duta Brands Innershine. Bertambahlah cantik dia. Memanglah kite sebagai umat ISLAM nie kena bersyukur di atas kurniaan ALLAH. Cantik di luar tidaklah sepenting cantik di dalam. Bile dalaman kite cantik, maka luaran juga akan cantik. Betul tak?? Okey...berbalik pada produk Brands Innershine nie.
Pic from google

Brands Innershine nie ada tiga jenis tau. Yang pertama ialah Prune, kedua Berry dan ketiga ialah Balance. Ketiga-tiga ada fungsi yang tersendiri. Innershine Prune lebih kepada kulit, Berry lak untuk mata dan Balance untuk slimming. 

Untuk pengetahuan semua, Prune nie bukan sahaja mencantikkan kulit kita, tapi dia gak mengantioksidakan tubuh badan kita. Yelah bile benda-benda kotor dah keluar dari badan, kite akan rasa cergas dan kulit kite akan cantik berseri-seri. Tak percaya cubalah.

Masa Dilaz keje kat GUARDIAN dulu, ada customer feedback pasal Innershine nie tau. Customer tue makan Berry dan Prune. Dia kata mata dia elok dan badan rasa cergas. Tapi yang penting, kena amalkan selalu. Kire macam supplement lah nie. 

Dilaz pun suka minum Innershine nie, tapi harga dia mahal sikitlah. Kadangkala tue nak beli, ada jer halangan. Bagi orang yang nak sihat dan cantik, dia tak kisah tentang harga. Yang penting dia puas hati. Betul tak kawan-kawan??

Jom layan game....nanti dapat hadiah best


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails