PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

29/04/11

Royal Wedding of the Year 2011

Hari nie 29 APRIL 2011 adalah hari yang dinanti-nantikan bagi Rakyat Britain untuk menyaksikan perkahwinan Putera William dan pasangannya Kate Middleton. Rakyat yang fanatik ada sanggup berkhemah di luar perkarangan istana untuk menyaksikan majlis perkahwinan mereka secara dekat. Inilah dia pasangan diraja yang bahagia yang dikatakan saling melengkapi antara satu sama lain.

pic from google



Kate nie ada yang kata, ada persamaan dengan mendiang Puteri Diana. Betul ke? Itu kena tengoklah nanti selepas dia jadi Puteri Kate kot.


pic from google




Sama cantik dan sama padan. Dilaz nie memang minat pada Putera William dari kecik. Tapi selepas dia jadi Playboy sikit sebelum nie, dah kurang meminati Putera William. Muka Putera William ada sikit muka mendiang Puteri Diana kan. 

P/S: Menurut Tukang tilik peribadi mendiang Puteri Diana, pemilihan tarikh perkahwinan mereka akan membawa kesan buruk pada perkahwinan mereka (sumber dari Harian Metro,26 April 2011)

2 ulasan:

ch@ berkata...

kita memang tak berapa sangat putera william ni berbanding dgn david beckham. hahaaa. sebab dia ramai peminat sangat kot, mcm la david beckham takde ramai peminatkan. kikiii.

dilazfamily berkata...

dilaz pun minat david beckham. hensem sgt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails