PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

10/04/11

Nama dan Sifat Saya


Benda nie Dilaz dapat kat FACEBOOK. Saje jer cuba-cuba. Mungkin ada yang betul dan mungkin ada yang tak. Itu semua hanya ramalan saje. Tak lehlah kite nak percaya seratus peratus. Betul tak?Jom Dilaz komen sikit.

N => Baik hati dan kemas (Dilaz nie taklah bape kemas, tapi pakaian sentiasa bersih. Rumahlak paling rajin Dilaz kemas seminggu dua kali, tak rajin seminggu sekali. Baik hati pada semua orang, tak sampai hati nak buat orang susah)

U => Suka berterus-terang (Dilaz memang jenis suka berterus-terang, tak suka cakap-cakap belakang. Tak baik cakap-cakap belakang nie. Buat sakit hati orang jer)

R => Suka mengkritik (Dilaz tak suka kritik orang, tapi suka kritik MY LOVE. Kritik benda yang boleh membawa kebaikan kepadanya. Dari situlah MY LOVE akan rasa tercabar dan akan buktikan pada Dilaz dia leh berjaya)

F => Punya pendirian yang teguh (Dilaz memang ada pendirian. Bile tak suka, Dilaz dah buat satu keputusan tu, maka itulah. Tak akan berubah.)

A => Ramah dan murah senyuman (Ramah bile pergi kat sebuah majlis. Dilaz akan cuba tegur untuk mengenali orang tu. Dilaz gak memang suka senyum. Tak kiralah ngan sape pun)
D => Pendiam dan sopan (Pendiam taklah sangat. Dilaz nie suka bercakap. Mungkin pendiam ada masanya kot. Sopan....bolehlah tahan. Sebab tak pernah berpakaian tak sopan. Dah diajar supaya bersopan dari kecik)

I   => Suka memendam Perasaan dan masalah (Yang nie ikut perasaan dan masalah yang Dilaz alami.....bergantung pada keadaan lah)

L => Mempunyai ramai kawan (Tak bape ramai sangat.....biasa-biasa jer)

A => Ramah dan murah senyuman (Ramah bile pergi kat sebuah majlis. Dilaz akan cuba tegur untuk mengenali orang tu. Dilaz gak memang suka senyum. Tak kiralah ngan sape pun)

H => Mudah simpati, Bahasa lemah-lembut (Dilaz memang mudah simpati pada orang, Dilaz tak leh tengok orang tu susah, mesti rasa cam nak bantu jer orang tu. Bahasa lemah-lembut.....tapi kekadang tue ada gak terkasar sebab dah terlalu geram)

Itulah dia Nama dan Sifat Dilaz beserta komen dari Dilaz. Terima kasih pada yang sudi meluangkan masa baca entri Dilaz nie.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails