PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

27/04/11

Besday Qistina-part1

Hari nie Dilaz rasa penat dan mengantuk sangatlah. Nak kata tak cukup tido, malam tadi tido taklah lambat. Mungkin banyak fikir kot. Okey kite berbalik pada tajuk ye kawan-kawan.

Seminggu lepas kan Besday Qistina. Siapa tak ingat, buka entri nie hepi besday qistina

Dah 3 tahun Qistina sekarang. Masa besday Qistina hari itu, Papa Qistina kena keje. Yelah Salesman mana ada cuti kan. Jika cuti, tak delah RMRMRM. huhuhuhu.... Jadi masa tue, Dilaz lah yang layan besday girl. Tahun nie, Dilaz tak cukup kewangan nak sambut besday Qistina besar-besaran. InsyaALLAH tahun depan Mama buat besday party ye sayang.

Mula-mula Dilaz pakaikan Qistina baju gaun ala-ala Princess lagi. Qistina suka pakai baju gaun nie. Pas tue, kiteorang pegi Jaya Jusco. Dilaz nak cari belon dan topi besday untuk Qistina. Pas jumpa Dilaz bawa Qistina pergi KFC. Bile gie KFC, mesti nak Chicky Meal pas tue nak makan aiskrim. Besday Girl punya pasal, Dilaz layan jerlah, janji Qistina suka.
Qistina marah, Mama amik gambar dia sebab dia nak makan aiskrim


Tengok tu, makan aiskrim tak kasi MAMA sikit pun

Ini wajib...Qistina mesti kena gambar ngan mama

Itulah yang kiteorang buat kat KFC. Qistina suka sangat. Mungkin dia teringat tahun lepas masa sambut besday dia kat KFC sebab ada Chicky

P/S: Nantikan sambungan besday Qistina kat rumah

I grant you... flawless skin. Poof!




 

2 ulasan:

*luv Syahnia* berkata...

sis, your daughter very cute ;)
hepy besday utk qistina

dilazfamily berkata...

thank you.
lama tak dtg erk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails