PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

9/04/11

QISTINA dengan anak mat saleh

Gambar nie dah lama sebenarnya. Yelah, cuba tengok QISTINA (kecik kan). 


Masa nie tak silap Dilaz, umur QISTINA dalam 9 bulan. Lokasi gambar nie diambil  adalah kat MAHKOTA PARADE MELAKA. Siapa anak Mat Saleh nie?? Dilaz pun tak kenal dia. Dilaz rasa budak nie parent dia dah tinggal tetap kat MELAKA. Masa tue, parent budak nie tengah tunggu kakak dia buat persembahan Budak-budak Tadika. Dilaz tengok dia aktif semacam sebab tue cuba tegur dia. Tak sangka budak nie peramah dan tak takut orang. Apa lagi, minta mak dia snap gambar ngan QISTINA. Tapi tengoklah QISTINA, tak pandang kamera pun. Semangat tau budak nie, baru dukung kejap dah lenguh.
 

2 ulasan:

mynameismy berkata...

haha comel je.

dilazfamily berkata...

teme kasih.macam MAMA dia kan.hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails