PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

6/01/11

SLIM aka KURUS

Salam satu MALAYSIA.

Sejak dah hampir 2 minggu duk umah nie, saya rasa tak bape selera nak makan. Mungkin sebab saya tension kot sebab masih tak dapat keje lagi. Atau banyak benda saya fikirkan. Entahlah. Hanya ALLAH saja yang tahu.

Saya sebenarnya punya impian nak kuruskan badan cam Daphine nie
Slim kan dia. Cantiklak tu. Teringin nak macam tu. Tapi mesti kena keje keras dan jaga pemakanan kan. Sekarang nie berat badan saya dah turun 6 KG dah macam sebelum mengandungkan QISTINA. Tak tahu macam mana leh turun banyak cam tu. Nak kata diet tak jugak, cuma kurangkan makan waktu malam.

p/s: Teringin nak pergi wat facial muka dan pegi SPA wat urutan badan

1 ulasan:

LiErOSe~QiEmi berkata...

best kan kalau dapat body cam dia.. bunga bole bermimpi je.. huhuhu.. tak leh nak kurus dah tang peha dgn perut ni hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails