PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

22/01/11

QISTINA DI PETANG HARI (PART I)

Patut yer entri nie keluar semalam...tapi tak kuar lak. Tak pelah

Semalam saya kan hantar QISTINA pergi umah UMI. Sian pulak kat QIS sebab kena hantar kat sana. Sebagai upah saya pun bawa QIS pegi jalan2. Lagipun nak tunggu PAPA QIS balik keje lama lagi. So, saya pun bawalah QIS pegi TESCO. Kat sana kan ada tempat main untuk budak2.
Mula2 QIS nak main mainan yang pakai token. Saya pun tukarlah token RM 6 untuk QIS main (saya pakai RM 1, main bola....lepaskan tension). Inilah antara mainan yang QIS main petang tu. Ada mainan yang dah masuk token tapi tak gerak. Buat sakit hati jer.
 Berangan bawa kete si QIS nie.
Ada banyak lagi, lupa nak amik gambar

Pas tu, dia masuk belah dalam tempat main nie. Sekali masuk RM 3 untuk 2 jam. So, mainlah puas2.

 QIS nak mulakan Treasure Hunt







 "Mana barang nie MAMA, tak jumpa pun.Malaslah nak cari"



 "QIS masuk sinilah MAMA. MAMA tunggu luar tau"



 Pintu rumah dah tutup


 Nak tutup tingkat pulak. Nanti nyamuk masuk




" Semua dah tutup. Tido dulu yer MAMA"


 "Ok....dah pagi. Bangun tau"
P/S : Seronok QIS main... Tunggu sambungannya nanti 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails