PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

20/01/11

DELICIOUS.............................

Salam semua.

Petang nie saya nak cete pasal QISTINA. Sejak saya dah benti keje nie, QIS suka sangat duk umah. Yelah tak pegi umah UMI (baby-sitter QIS). Kalo duk umah leh main basikal, dan main macam2 hinggalah rumah jadi cam tongkang pecah dibuatnya. Kadangkala geram gak. Tapi, bile fikir2, budak kan mana tau apa. Biarlah. ABAH saya ada pesan, katanya "BUDAK NIE KALO KITE KATA JANGAN, LAGI DIA SUKA BUAT. BAIK BIAR JER....DAN JANGAN KATA JANGAN PADA DIA". Tapi kalo diikutkan kata ABAH saya tue memang betul. Kalo saya kata jangan pada QIS, lagi dia nak buat tau. Emmmmm....tu agaknya trend budak2 sekarang kot.

QIS nie, jarang nak makan nasi. Kalo dia makan nasi pun, lauk memilih jer. Pas tu kalo dia makan nasi, maknanya dia betul2 laparlah tu. QIS lebih suka minum susu. Setiap hari berbotol2 susu dia minum tau. Memang baik untuk tulang dia, tapi tak makan nasi buat dia lembik dan lemah lah. ANAK AWAK SEMUA CAM MANA? SUKA MAKAN APER?

Inilah favourite food QIS. Kentang goreng cicah ngan sos cili. Kalo makan sos cili tak ingat dunia. Sos jer lebih dari makan kentang.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails