PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

14/01/11

Make Up Ur Entry Contest

Make Up Ur Entry Contest
 
Contest bermula 5 Januari - 15 februari 2011
 

beserta
Penganjur bersama Yantz-Yeem

Tema Contest ~ PINK:
 
 Saya nie bukanlah kreatif sangat. Saya juga bukanlah seorang pengemar PINK . Warna favourite saya MERAH dan HITAM.
 
 MERAH bagi saya berani dan menarik. Tapi kadang2 saya ada gak pakai warna PINK. Sebab PINK  buat saya rasa comel dan macam budak2.

Cute kan hehehe....perasan lak saya

Warna cadar bilik saya pun warna PINK tau.
QISTINA DEMAM


Walaupun saya bukanlah penggemar setia PINK, tapi saya suka pakaikan dan beli baju2 QISTINA warna PINK. Yelah anak perempuan kan comel kalo pakai PINK.
 
 Tengok si bulat nie. Geram tengok dia


QISTINA kalo makan tak ingat dunia....gelojoh sangat

QISTINA posing ngan payung PINK yer

QISTINA baru pas mandi. Minum susu (botol susu PINK) dan peluk bantal busuk PINK
Apa yang menyebabkan saya suka sangat beli barang2 dan baju warna PINK untuk QISTINA adalah kerana kebanyakkan warna PINK lah buat QISTINA banyak masuk dalam majalah. Walaupun bukan diruangan front page tau. MAMA tetap bangga ngan QISTINA. 

  Gambar pertama QISTINA masuk majalah
QISTINA dalam majalah PA & MA APRIL 2009


 QISTINA dalam majalah MINGGUAN WANITA JULAI 2009


QISTINA dalam majalah MAMI & BABY FEBRUARI 2010

 

 QISTINA dalam majalah SERI DEWI & KELUARGA MAC 2010


QISTINA dalam MAMI & BABY OCTOBER 2010

Semua warna PINK kan. QISTINA memang comel.
 
PINK tu lembut. Siapa yang suka warna PINK tentu seorang yang penyayang dan romantik kan. Saya pun teringin gak nak jadi penggemar setia PINK, tapi tak tahulah bile.Mungkin lepas nie kot.
Naka tahu apa Hadiah Make Up Ur Entry Contest kalo menang:

Hadiah Utama:
Sessi pengambaran percuma selama 1jam bersama Yantz-Yeem
Kotak barang kemas kaler PINK

3 hadiah saguhati:
Kotak barang kemas kaler PINK

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang contest  KLIK SINI YER

Mehlah kite join sama2

1 ulasan:

Wansteddy Tales berkata...

Comel sangat Qistina & kisah ni ^^
Trimas sudi join Dilaz, bagi masa kat Wan n Yantz buat keputusan pemenang ye :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails