PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

26/01/11

SAYA SUKA BLOG

Salam semua.

apa khabar? harap semua sihat dan bahagia di samping orang2 tersayang....ayat surat lak. ada bunga kat taman hati jap. Sebenarnya tak tahu nak buat entry apa. Idea tak datang lagi. Rasanya nak kongsi cete nie jap.

Cete aper erk...bukan cete lucu, atau cete sedih tau. Saya nak kongsi cete pasal saya lah. Cete yer macam nie:-

Pada satu hari, dalam lingkungan bulan Mei 2010. Masa tue saya masih bekerja kat GUARDIAN lagi. Saya jalan2 dan pergi ke satu kedai buku. Tiba2 saya ternampak satu majalah nie. Majalah tu adalah majalah INTREND. Saya sebenarnya bukan pernah beli majalah nie. Tapi tak tahu kenapa hari tu leh beli lak.

Belek punya belek, saya teruja baca satu ruangan nie (GAYA HIDUP-KLIK DAN BLOG). Masa tue saya belum buat blog lagi. Memang dah lama nak buat, tapi asyik tangguh2 jer. So, lepas tengok ruangan tu, saya pun buatlah blog nie DILAZ FAMILY.

Kalau semua orang nak tahu, Sumber inspirasi saya buat blog nie ialah Mrs K. Bile tengok blog Mrs K saya terus datang semangat nak buat Blog. Maka, blog DILAZ FAMILY dibuat pada 1 JUN 2010 (sempena MY WEEDING ANNIVERSARY). Diam tak diam dah 6 bulan blog nie wujud. Tapi masa tu tak ada banyak idea nak tulis dan tak tahu banyak mengenai BLOG. Sekarang Alhamdullilah dah ada gambaran tentang Blog.
Saya punya impian pada blog nie ialah saya harap satu hari nanti Blog saya pun leh keluar kat ruangan macam blog Mrs K. Dan dapat income yang banyak dari cik NUFFNANG. Sedih setakat nie income saya baru RM 4.50 jer. Nak gak merasa macam kawan2 blogger lain yang dah banyak kali cash-out duit NUFFNANG. Harap2 impian saya akan tercapai. AMIN.

P/S : Terima kasih erk Mrs K sebab banyak tunjuk ajar kat saya.

3 ulasan:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

huuuuwwwaaaaaaaaaaaa........
touching,
blushing,

semua adaa... hehehee...

chaiyok! chaiyok!!

Mama Zharfan berkata...

me dtg click ur HB :)
suka me baca entry ni sbb ada asal usul kelahiran ur blog :)

nak mintak tlg vote kalau sudi. tq in advance yer
tlg vote utk MZ!

Unknown berkata...

wah.. ni sudah kira peminat blog MRs K..kekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails