PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

23/01/11

PIZZA RM1 JER

Petang tadi, tiba2 jer terkeluar dari mulut nie kata " Nape lah kat JUSCO AYER KEROH tak de Pizza Hut".  Tapi yang tak sangka MY LOVE terus bawa pegi GIANT. Kat sana ada PIZZA HUT. 

Sebenarnya saya cuma nak redeem HOT TIKET HOTLINK jer. Bukan nak makan kat sana pun . Ramai orang kat PIZZA HUT tu. Yelah kan hari minggu, hari bersama keluarga. Saya bukanlah pengguna HOTLINK. Dapat hot ticket nie pun dari BIL saya. Dia boleh dikatakan pengguna setia HOTLINK. Hari2 top-up sebab nak call awek. So, dia bagi saya sikitlah hot tiket tu.










Hot Tiket nie ada dua jenis iaitu RM 10 dan RM 15. Dengan hot tiket nielah boleh beli PIZZA dengan harga RM 1 saje. PIZZA yang boleh redeem hanya untuk Personal pan dari Family favorite. Okeylah tu...leh jimat RM 8 tau (harga biasa RM9). Apa lagi. sesiapa yang ada hot tiket tu, pergilah redeem sebab tinggal beberapa hari jer (tarikh akhir redeem 31/01/11).

Ini antara PIZZA yang saya redeem....

  HAWAIIAN CHICKEN
Gambar dari laman web NIE

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails