PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

8/10/11

Tikus dan RM 50

Salam semua.

Mesti semua tengah berehat-rehat bersama keluarga dan sambil2 tu online kan. Dilaz pun tak terkecuali juga. Hari nie macam banyak je kena buat. Tapi Dilaz akan settlekan satu persatu dengan tenang je.huhuhu. Okeylah berbalik pada tajuk entri.. Tikus dan RM....

Ini cerita yang Dilaz dapat dari rakan sekerja Anies. Nak dijadikan cerita Dilaz bagi Anies duit RM 50.


Pas tu Anies nak letak dalam Pencil case dia. Tapi Anie tak jadi letak duit RM 50 dalam pencil case tu sebab...................

Anies kata nanti tikus bawa lari duit dia




bunyi macam tak percaya kan. Tapi nie betul tau. Tikus kan suka dengan kertas. Pandai betul tikus tu. Nak ambil duit besar je, RM 1 tak nak amik pun


5 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

Huh!! Tikus zaman skrg dh pandai main duit..

Ya ALya berkata...

tikus moden....

aNieS berkata...

aik..mcm knl je cite ni...

ain dzaya berkata...

tikus skg nie moden hape..hahaha

teratai berkata...

tikus....ke 'toyol'!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails