PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

5/10/11

Qistina nak tayang baju baru

Dah besar makin melaram dan nak bergaya je. Pantang nampak baju cantik atau pergi Shopping mall mesti nak beli baju. Dilaz pun tak dapat beli, Qistina sibuk nak beli. Tapi sebab sayangkan anak, Dilaz pun belilah satu baju baru untuk Qistina. Yang tak tahan ragam Qistina nie, pas bayar sibuk nak terus pakai baju baru tu. Tak sempat nak basuh. Pas tu siap kata "Mama cepatlah ambil gambar tina". Dilaz kata "Kamera tak bawalah sayang..kat rumah erk".

Sampai je rumah tuntut nak ambil gambar. Pandai pulak tu posing


Gaya nie tak sangka Qistina boleh posing macam nie
 

Dah posing macam orang dewasa lak. Betul-betul macam nak jadi model. Kalau ada offer jadi model pakaian baik juga kan. Manalah tahu impian jadi kenyataan kan. Boleh jadi macam Adik Mia Sara tu..Mama yang berangan-angan.

3 ulasan:

Kathy Tuah berkata...

kemain lagi qistina tu berposing..comel ^^

Salina@IbuAqil berkata...

Humboi!!!! Anak dara sorg ni.. Bkn main dia.. ;)

Nisa Greennnpanda berkata...

salam dilaz..

cpat2 anta details ye.. ^_^ congrats tau!!

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/10/winners-of-lucky-draw-ga-congrats.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails