PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

24/02/14

Danish glamour lagi

Assalammualaikum dan Selamat pagi semua

Sarapan apa pagi ni? Dilla macam biasa ambil ESP Shaklee satu cawan dulu pastu baru sarapan. Hari ni makan roti butterscotch je sebab kenyang pas minum ESP. Okeylah bukan nak cerita pasal Shaklee tapi nak cerita pasal Danish glamour lagi. Woowww cam gempak je bunyi kan. Tak delah, sebenarnya Danish masuk dalam majalah lagi buat kali kedua. Sebelum nie dalam majalah Seri Dewi dan Keluarga. Siapa terlepas baca, boleh baca entri "Danish Masuk Majalah".

Kali ni Danish masuk majalah PaMa bulan Mac 2014 (baru lagi)




Dalam ruangan Mandi Manda tajaan Carrie Junior



Danish yang tengah tu. Kapsyen ayat "Sempitlah besen ni" . Comel2 anak dalam ruangan ni. Teruja bila gambar anak masuk dalam majalah tau. Rasa bangga dan suka sebab usaha menghantar gambar anak dalam majalah berhasil. Danish nak lawan kakak Qistina gambar siapa paling banyak masuk majalah

 
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

glamer dah ni

nurfadilah suardi berkata...

syawalsimpsons permulaan yang baik untuk Danish. semoga lebih dimurahkan rezeki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails