PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

6/09/11

Ragam Qistina di pagi raya

Si comel Qistina nie dah pandai melaram. Lagi-lagi masa pagi raya lepas. Ada dia buat ragam di pagi hari raya. Tengoklah nie merajuk duduk bawah meja



Qistina meraajuk sebab dia dah lawa pakai baju kurung tapi kasut raya tak boleh pakai. Memanglah Dilaz tak bagi pakai sebab Qistina nak pakai dalam rumah. Dia nak tayang pada Tok Bah dan Makcik-makcik dia yang dia ada kasut cantik. Sebab sayangkan anak, Dilaz pun bagilah dia pakai kasut raya tu.

Tengoklah dia pakai kasut raya tu sendiri, tak nak orang pakaikan.



Seksinya Qistina nie.Kasut tu Qistina pilih sendiri tau. Dilaz nak beli jenis sarung je atau selipar. Nak tahu Qistina kata apa " Nie tak cantik..nie orang besar punya. Kasut nie cantik". Punyalah bijak budak sekarang nie kan.

Dah siap pakai kasut, baru nak bergambar. Tak sempat-sempat pula tu. Haaa..amik ko gamabr candid Mama amik.


Muka marah sebab Mama amik gambar lambat. Dah besar anak Mama..pandai melaram pula tu. Habislah Mama pas nie. Tahun depan mesti kena kumpul duit lebih sikit untuk persiapan raya Qistina
 

3 ulasan:

Fitri Senin berkata...

hihihihi..member yang anak gegirl sume pakat cite cm awak..anak pandai bergaya..budak skrg ni mmg comel dan bijak

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam dilaz..pasni mamanya trpaksa la beralah ngan anak dara kecik nie...hihi

Myra Jay berkata...

Heheee, bersemangat tul nak tunjuk baju & kasut baru smpai merajuk dok bawah meja lagi:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails