PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

26/09/11

Lasak plus Nakal

Inilah anak dara Dilaz...Nur Qistina. Semakin besar semakin lasak dan nakal. Mungkin terlalu manja atau mungkin perlu perhatian lebih. Mana satu tu..Dilaz pun pening. Budak2 sekarang memang macam tu ker?

Atau mungkin Qistina nak adik baru hilang lasak dan nakal tu. Emmm entahlah. Kekadang tu pening gak tengok perangai Qistina macam nie. Boleh hilang sabar. Tapi bile pandang muka dia, rasa sedih dan sayang yang mata sangat. Inilah rezeki yang ALLAH telah berikan. Alhamdulillah.

Walaupun Qistina lasak dan nakal, Dilaz tetap akan terus sayang dia. Siapa tak sayang anak kan. Sayang Mama nie janganlah terlalu lasak, sianlah kat Mama sayang


4 ulasan:

Kathy Tuah berkata...

nanti dah besar sikit hilanglah lasak & nakal nye tu..insyaAllah ^^

mama rifQy berkata...

nak adik gaknya..qistina ni umo brape ye..Iqy pon lasak..adoiii

dilazfamily berkata...

Kathy tuah:harap macam tulah. dia baik bila besar

dilazfamily berkata...

mama rifqy:umur qistina 3 tahun. org pun kata macam tu , qistina nak adik kot tu sebab nakal

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails