PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

30/09/11

Happy family

Salam semua.

Sekejap je dah hari Jumaat kan. Raya pun dah habis. Hari nie Dilaz masih tidak tahu nak buat entri apa. Belek-belek komputer jumpa gambar ini.


Gambar Dilaz satu keluarga. Happy family. Tapi sayang Qistina selalu tidak pandang kamera. Kalau tak dah memang cantik dah gambar ni. Dahlah susah hendak ambil gambar satu keluarga. Qistina...Qistina. Itu adalah gambar raya Tahun ni

10 ulasan:

Ya ALya berkata...

betul tu sangat susah nak amik gambar dgn anak2....ada je yg tak kena....

lurun namzar berkata...

ramai jugak yg tema biru yer tahun nie. :)

SYaMiLa berkata...

ala...nape Qistina tutup mata cam gitu...malu yea untie tengok mata cantik Qistina... ;-)

aNieS berkata...

hahha..asl dgn qistina tu...dh xcomelnye..hehehe

Salina@IbuAqil berkata...

alolololo nape pewinces tu?! mcm Aqil jgk kena paksa kalo nak ajak bergambor.. kekadang tension je.. ;)

dilazfamily berkata...

ya alya:memang sangatlah susah nak bergambar

dilazfamily berkata...

lurun:banyak warna biru dan merah kot tahun nie

dilazfamily berkata...

syamila:qistina memang macam nie.mengada2

dilazfamily berkata...

anies:dia memang suka buat org marah..dia kata macam tu pun comel.hehehe

dilazfamily berkata...

salina:dia merajuk tak dapat adik.hehehe..dia tak nak amik gmbr masa tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails