PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

24/03/11

MEH JOIN CHURP CHURP...DAPAT SIDE INCOME LAGI

 STICKY MODE~NEW ENTRI SCROLL DOWN

Sejak saya dah tak bekerja nie, Inilah duit yang boleh saya dapat dengan PERCUMA. Tapi tak boleh tipu tau.

Apa tue CHURP CHURP...CHURP CHURP nie macam gak NUFFNANG dan HB. Kite leh dapat duit jika rakan kite klik pada iklan yang dia orang suka, senang jer kan. PERCUMA jer. Mehlah join. MENARIK. kLIK NIE untuk register.

Bentuk CHURP CHURP macam nie

5 ulasan:

Cute MuM berkata...

kasi promote lagi ChurpChurp...
kat twitter follower dah lebih 25 Orang tak?
kalo dah lebih baru laju dapat schedule tweet..

dilazfamily berkata...

lum lagilah...tapi hampir nak ke 25 orang. Nanti dilaz promote lagi

Alin Marlini berkata...

mekacih dilaz..dah register pun. Selama ni buat bodooo jek...

Im Jia aka Ming berkata...

salam ziarah..n follow...=) klik2 kat HB juga...=)

umiliza989 berkata...

assalam....nak ty,mcm mana nak buat setiap kali komen kuar iklan dr nuffnang 2 yer?boleh bg tips x?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails