PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

12/03/11

MANA NAK CARI HANDBAG BESAR

Salam semua.
Saya nak cari handbag besarlah. Macam nie



Kat mana leh dapat erk? Tapi nak yang murah jer, yang mahal-mahal tak bape mampu buat masa nie nak beli. Almaklumlah lum ada keje lagi. Beg besar macam nie senang sikit, macam-macam barang leh masuk dari sekecil barang sampai lah ke besar barang. Saya tak bape suka bawa banyak-banyak beg. Lecehlah. Mana nak bawa beg ngan pegang anak lagi. Nanti beg ke mana, anak pun ke mana.

2 ulasan:

ch@ berkata...

kita suka cari kat the mines. rasanya mostly beg kita semua beli kat sana, ada satu kedai tu dia kat tengah2. belakang eskulator. beg besar kecik, cantik tak smua lebih kurang rm30.

ummiku berkata...

salam.jemputla melawat ke http://handbag-myhandbag.blogspot.com. Kot ada yng berkenan dihati:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails