PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

10/12/14

Sample #6 dari Dumex

Alhamdulillah kali ini rezeki Danish lak dapat sample susu dari Dumex. Mula-mula ingat dapat sample hanya sachet macam Dilla dapat hari tu. Tak sangka lak Dumex bagi sample satu kotak. Inilah yang dikatakan rezeki kan. Terima kasih Dumex sebab sudi beri sample sekotak susu ni.


Danish nak minum susu ni tapi tak nak guna botol susu. Danish minum guna cawan je. Dilla minta sample-sample susu ni sebab nak tengok yang mana satu susu Danish suka. Lagi satu Dilla nak Danish minum susu pakai botol. Tapi cubaan pertama gagal. emmmm

3 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah rezeki dpt 1 kotak

nurfadilah suardi berkata...

syawalsimpsons: haah sue tak sangka sebenarnya. Alhamdulillah

Siti Asiah berkata...

Banyak kan Dumex kasi...Asiah pun mohon gak. Aira sukee...;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails