PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

23/12/14

CPUV...Maggie Royale


Syukur kepada Allah rezeki CPUV dari Nuffnang tak putus2. Sebelum ni tak banyak dapat BE ni, Alhamdulillah tahun ni dapat banyak. CPUV yang terbaru ialah Maggie Royale. Sedap gak Maggie Royale Penang Curry tu. Nanti nak cuba yang Korean Style lak. Tapi tulah iklan bukan main, realiti gambar kosong. hehehehehe. Kenalah bubuh bahan lain2 sendiri seperti ayam atau udang atau daging untuk menambah keenakkan mee segera tu. Rasa dah sedap cuma takde bahan mentah je kan.

Terima kasih Nuffnang dan terima kasih Maggie






Alhamdulillah
 
BE ke 20, 21 dan 22 untuk Disember
BE ke 63, 64 dan 65 untuk tahun 2014 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

tahniah

Siti Asiah berkata...

Tahniah, murah rezeki tahun ni ye. arap 2015 nnt lagi meriah ngan rezeki.
maggi korea tu just rendam ngan air panas pun sodappp...hihi

http://sitiasiah84.blogspot.com/2014/12/dapat-cpuv-maggi-royale.html


nurfadilah suardi berkata...

syawalsimpsons: terima kasih sue

nurfadilah suardi berkata...

Siti Asiah: Terima kasih. Amin, InsyaAllah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails