PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

7/12/14

Kreativiti Danish

Danish ni semakin melasak dan suka meniru apa yang kita lakukan. Paling suka menconteng buku. Tapi bukan buku je, abis dinding kat rumah diconteng. 3 hari yang lalu dia conteng cadar katil dan bantal lak.emmm...

Tengoklah gaya dia ni 





hasilnya


haaa yang ni paling geram


Dinding bukan kat ruang tamu je. dinding bilik pun dia conteng. Kreativiti Danish bila sel-sel otak sedang berhubung
 

4 ulasan:

adianiez AIDA berkata...

ha ha ha...
sel sel otak danish sedang berhubung!
explore ye darling :)

yoorin melacolea berkata...

yan pon dah ajar irine pegang highlight pen..tp biasa lah dia..semua benda jolok kat mulut dulu..hahaahhaa.

nurfadilah suardi berkata...

adianiez AIDA: Tulah hasilnya. sangat bijak dan suka meniru apa kita buat

nurfadilah suardi berkata...

yoorin melacolea : biasalah budak kan nampak benda semua nak masuk mulut

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails