PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

27/11/14

Konvokesyen Qistina Part 1

AllahuAkhbar..Alhamdulillah. dapat juga Dilla share cerita tentang Konvokesyen Qistina di Hotel King Melaka pada 15 November 2014 (Sabtu). Qistina belajar di Tadika Damai Cemerlang. Sekejap je masa berlalu sekarang Qistina dah 6 tahun. Tahun depan dah masuk Darjah 1. Lagi berat tanggungjawab dan perhatian perlu diberikan kepada Qistina. Okeylah berbalik pada cerita konvokesyen tu. Dilla akan buat Part-part sebab banyak gambar yang diambil dan nak share kat sini.

Pendaftan bermula jam 8 pagi, tapi 7.30 pagi kami dah sampai. Jadi lepak jap kat lobi hotel dan selfie.


Kami berempat..Papa tu sibuk sangat ngan hp dia


Dilla ada snap gambar Qistina ngan Danish di lobi tapi lupa nak transfer dalam komputer lak. Takpelah lain kali. Kul 7.45 pagi kitaorang pun naik kat Ballroom. Ingat lum ada yang datang, rupanya ada yang datang lebih awal dari kami.








Masa pendaftaran ibubapa dapat 1 beg warna pink yang mana dalam tu ada Fridge Magnet ni, sebuku roti Gardenia (yang RM 0.80), sebotol air mineral dan sekotak air soya. Tapi dapat 1 beg je, ingat dapat 2. Opppss lupa lak dalam tu ada sekali segulung sijil Qistina, cikgu bagi awal-awa sebab nanti takut tertukar. Sekali Dilla buka sijil tu memang salah nama (sebab cikgu salah bagi beg). 





Hari Graduasi Tadika Damai Cemerlang 2014 gabungan 2 cawangan Bukit Katil Damai dan Taman Merak Mas. Ikutkan aturcara majlis bermula jam 9 pagi tapi 9.30 pagi baru bermula. Acara dimulakan dengan kedatangan VIP Jemputan dan diiringi dengan pelajar-pelajar 6 tahun yang memakai baju jubah konvo.


Macam Mama masih kecil dulu

Nampak tak Qistina yang tengah tersenyum tu. Mood masih baik sebab masih bersemangat. Mereka menyanyikan lagu Negaraku, lagu Negeri Melaka dan lagu Ya Hanana

Kita sambung di Konvokesyen Qistina Part 2
 

1 ulasan:

LYAfrina berkata...

congrats buat qistina..
moga terus berjaya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails