PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

29/11/14

Konvokesyen Part 3-Penyampaian Hadiah

Last cerita tentang Konvokesyen Qistina iaitu penyampaian hadiah. Alhamdulillah Qistina dapat no 3 dalam peperiksaan akhir tahun. Jadi dapatlah Qistina naik pentas ambil hadiah. 





Qistina 6 Lily



Ambil hadiah dan piala


dan

Penyampaian sijil Konvokesyen

 


Ini bukan Qistina, Qistina kata pelajar ni jalan dulu patutnya dia belakang Qistina. tu yang dia marah sangat pas ambil sijil 





Haaa betul tak Qistina kata, gambar tu buktinya





entah apa yang Qistina pandang pun tak tahu. Danish lak sibuk nak amik scrol dan bunga kat tangan kakak dia

Last tapi tak last sangat pun




Dapatlah ambil sekeping gambar Qistina buat kenangan. Ini pun susah nak ambil gambar dia. Macam-macam hal 



Jemput Like Page : KECANTIKAN TERINDAH 

2 ulasan:

adianiez AIDA berkata...

tahniah!
rindu nyer...
2016 nanti izzat akan join graduation damai cemerlang kelas 4 thn in shaa Allah...

nurfadilah suardi berkata...

adianiez AIDA: yeke. tapi Qistina dah takde kat situ. Qistina dah darjah 1

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails